Lukijat

sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Onnea Ella!

Moi! 


Ja paljon onnea vaan, paljon onnea vaan! Paljon onnea Ella! Paljon onnea vaan!  Onnea SUPERREPORTTERI-ELLALLE!!!!


Just niin, TODELLA paljon ONNEA Ella! 
Olin perjantaina Panfussa ja Max oli siellä! Sitten me päätettiin ottaa kuvia Ellalle! Kaikki onnitteli Ellaa! Ja tässä on pari kuvaa siitä:


                          
                                  

Mä oon tuol ylhäällä, neljäs vasemmalta! :D


Ja sitten toinenkin kuva;¨


Juu, siinä alimmaisessa kuvassa oon jossain takana! :( 
Ja sitten tässä on viel meidän onnittelut Ellalle!


Ja tässä Pandda12 onnittelut:


jatkuu........


Onnea Ella!  Onnea Ella!

Sitten päivän toisiin aiheisiin:

Tällä viikolla lahjakoneesta saa roskapöntön! Ja muistakaa, että se tulee salaisena päivänä, eli muistakaa käydä joka päivä lahjakoneluolassa!
Juu, mä ainakin haluaisin sen! Tässä on siitä kuva:


Nyt tämä postaus oli tässä!    Ja vielä kerran Onnea Ella!

Tassuttain: Pandda12 ja Panda255
                               

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti