Lukijat

perjantai 3. helmikuuta 2012

Mikä otsikko?

Moi!!




Ei siis keksitty otsikkoa... Hihhee... No kumminkin. Tällä viikolla on ollut vähän kiirettä, kun on kaikkee juttuu..


Juu, mäkin oon ollu pari päivää yskässä, joten en oo ehtiny sitten kirjottelemaan..


Mutta, me ollaan ihan innostuneita, koska me molemmat saadaan koteihimme omat koirat kesällä varmaan... Mä haluaisin jonkun sekarotusen, missä olis suomenpystykorvaa ja jtn.


Jippii.. Ja mä haluaisin joko mopsin tai ranskanbulldogin... Voi ei, ku ne on söpöi... ♥


Nii on.... Ja vielä sattuma, että me molemmat saadaan samaan aikaa (kesällä) Mutta mennäänpäs Panfuun..


Tänään tasokone toimii, tiedoksi niille, jotka ei ole vielä 60 tasolla... Hih.


Ja käykääs katsomassa tuolta linnan terassin kaukoputkelta, mitä Evron oikeen suunnittelee...


Juuh... Siellä se Evron tekee lumiukkoa... Ei varmaan hyvää seuraa..


No se jää nähtäväksi...     


Tassuin:





3 kommenttia:

  1. Kiva kun saatte. :) Mulla on itellään isovillakoira. :)

    VastaaPoista
  2. Saitte multa Ylpeä blogistasi -kiertopalkinnon :D

    VastaaPoista
  3. Panda ja Pandda

    Se mun sisko (pinkki2) ei voi nyt osallistua siihen piirrustuskisaan ku tuli vähän pulmia matkaan :SSS

    VastaaPoista