Lukijat

lauantai 12. marraskuuta 2011

JouluTunnelmaa jo!

Moikka vaa kaikille!


Mites teille kuuluu tänään? Mä ja Pandda ollaan vähän joulutunnelmissa jo! Onhan siihen vielä aikaa runsaa kuukausi, mutta silti!


Panfussakin varmaan sataa kohta lunta! *jee* Ja sitte kun lämpötilamittari näyttää nollaa astetta, Manny alkaa väsään iglua Panfuun!


Jes, Mä oon aivan innoissani tästä marraskuusta!!!! Odotan oikeen innolla kun saa mennä auttamaan Mannya iglun rakentamisessa!


Sama!!!! Meillä tänään täällä oli aamulla jotain kuus astetta!!!


Juu! Ja hei muuten! Mulla on Panfussa yksvuotis synttärit kohta! Nimittäin mä tein mun pandan Panfuun 27.11.2010!


Jee, kiva! Mä en oikee muista koska mä tein! Ootas mä katon..... *katsoo kuinka kauan on ollut Panfussa* Noniin, tein pandan Panfuun 19.11.2010! Hih!!!


No ei meillä nyt muuta!!


Tonttuillen, 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti