Lukijat

tiistai 29. marraskuuta 2011

Söpöjä kalusteita ♥

Moi kaikki!!!!



Kuvastoon on taas ilmestynyt ihania kalusteita!! Nimittäin voi ostaa oman iglun majaansa. Siihen teemaan sopii myös jättijääkarhu ja jättihyljepehmolelu! :D

 

Ihana toi hylje ja jääkarhu!! :cool: Mä ostan ne sit ku oon kulttis taas :cool:

Onkos jollain koulussa joulujuhla? Meillä on 13. päivä joulukuuta! Me harjotellaan joka päivä sellasta näytelmää (tai se on oikeestaan musikaali), jossa mun rooli on tanssija ;) Ja sitten mää soitan siellä pianoo! 


Mä soitan kans :cool: Pianosta puheen ollen mä lähden nyt konserttiin! Moikka


Moikka!! Tästä iglussa olevasta musiikista tulee ihan joku joulu mieleen!! IHANA kappale :mrgreen: Siitä puheen ollen: kertokaas tämän postauksen kommenteissa jokin hauska joulumoka, tai jouluperinne tai joku sellanen kiva joulujuttu! ;)


Tassuin, Panda (Pandda)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti