Lukijat

perjantai 9. joulukuuta 2011

10. luukku

Moi kaikki!!




Enää 14 päivää jouluun!! ;) Olettekos te jo tehnyt lahjatoivelistanne? Mä ainakin oon tehnyt meilkein!! Ja Max varsinkin, eilen lahjatoiveita oli jo 748 :D

Tänään muuten joulukalenterista saa sellasen ihanan jouluisen riippuva jutun`? Miks sitä nyt sanotaan, no en muista!! :shock:


Nyt ainakin mun täytyy mennä leipomaan vähän joulua varten!
'
Voi ei, mäkin haluaisin leipoa!! Mut mulla on paljon tylsempiä juttuja!! Mun pitää mennä tekeen joulusiivoa mun huoneeseen :???:

Anteeks kun tuli näin pieni postaus, mutta joulukiirettä pukkaa  

Tassuin, Panda and Pandda (joka lähti jo)

2 kommenttia:

  1. Teillä on tosi ihana blogi !! Anteeks se kommaus, et mun blogissa ei saa mainostaa omaa blogiaan. Sanoin sen tosi tylysti, anteeks! Saanko anteeks?

    Vilma-leidi

    VastaaPoista
  2. No oli se aika tylyä, mut saat anteeks;)

    Pandda and Panda

    VastaaPoista