Lukijat

maanantai 5. joulukuuta 2011

6. luukku Itsenäisyyspäivä

Huomenta 


ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!! Tänään Suomi täyttää 94- vuotta!! PALJON ONNEA :)



Jep!! Paljon Onnea!! Jokos olettekin hakeneet iglusta tämän päivän lahjan? Se on aika hauska!! 


  Ihana :mrgreen:

Ja tänään on myös kuvastoon tullut uusia vaatteita!! Niillä pärjäät kaikissa lumimyrskyissä!!  

Ihana ton tytön asu!! Se varmaan täytyy kohta ostaa, Panfussa varmaan tupsahtelee maahan jo ensimmäisiä lumihiutaleita!! ;) Siitä puheen ollen, täällä on vähän satanut yöllä lunta!! Ei niin kauheesti, varmaan 2 cm!! Eilenkin maassa oli jotain lumen tapasta jäätä!! Haluattekos kuulla yhden jutun mikä tapahtui eilen?

Kerro!!!! 

No mehän oltiin Panddan kans eilen tallilla!! Siellä on sellanen hiekkamaa ja se oli ihan täysin jäässä. Mulla oli tietty kumisaapppaat jalassa ja tietysti kaaduin suoraan siihen maahan!!! :oops:

Voi!! Me tehtiin eilen siellä tallilla, sellaset kortit kaikille hevosille :mrgreen:

Nyt me taidetaan mennä ulos katsomaan!!


Tassuin,




5 kommenttia:

  1. Moikka Panda255 ja Pandda12
    Kiitos kun lähetitte kommentin mun blogiini ja kiitos kun liityitte lukijaks!! :) Kiva, että blogini mielyttää teitä (vaikka ei se minun mielestäni kovin ihmeellinen ole...).... ;)
    Teilläkin on hieno blogi ja kirjoitatte säännöllisesti sekä hienosti! :) Oikeasti, enkä sano tätä vain, koska tekin kehuitte mun blogia. Tämä bloginne on oikeasti tosi hieno! :)
    No jos nähdään Panfussa joskun niin olisi kiva vaikka jutella! BD

    -Prinssi- :) ;) :D

    VastaaPoista
  2. Kiitti Prinssi! Toivottavastikin nähdään joskus Panfussa ;)


    -Panda ja Pandda

    VastaaPoista
  3. Eipä kestä Panda ja Pandda! :)
    Sovittaisiinko vaikka joku tapaaminen Panfussa? Sanokaa vaikka tämän postauksen kommenttin niin katon sen ja lähetän sitten takas sopiiko se mulle vai onko mulla joku meno... ;D
    Sanokaa ensin joku teille sopiva aika. :)
    Toivottavasti nähdään!!! :D

    -Prinssi-

    VastaaPoista
  4. Vaikka!!!! Tavattaisko huomenna kello 14.30-15.00 BollyWoodissa mun (Pandan) majassa???

    VastaaPoista
  5. Juu, käyhän se! Sopii, ei ole sillähetkellä menoja! :-)

    -Prinssi- ;-) :-) :D

    VastaaPoista