Lukijat

perjantai 15. kesäkuuta 2012

Kuulumisia....

Moooiii pitkästä aikaa pandakamut..


Moi munkin puolesta.


Meidän olisi "pitänyt" lopata, mutta nyt (ainakin tänään) me kirjotetaan vähän kuulumisia.. Mahtaakos muuten kukaan enää lukea meidän blogia...?


Enpäs tiedä. No se selviää sitten, jos joku kommentoi.. No ekaks mitäs teille kuuluu.. Mulle ainakin hyvää. Olin just viikko sitten Ranskassa ja tälläi..


No mulle kuuluu kans ihan huippua.. Mä sain just koiran.. *jes* Vihdoin, oon odottanu koiraa vaik kuin kauan...


Kiva Pandda..:) No mutta kertokaas mitä Panfussa on tapahtunut.. Ei olla seurailtu piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkäääääääääääään aikaan PanfuBlogia..


No palaillaan,


Tassuin Pandda ja Panda

1 kommentti:

  1. Kiva, kun sait koiran. (: Ite muistan, kun sain viime vuona heinäkuussa juuriVictoriansyntymäpäivänä koiran...pääsen ite vasta ensi vuona Ranskaan, koska se on tavallaan palkka,jos tsemppaan 6 luokan.(:

    VastaaPoista